6 نکته مهم در انتخاب جدیدترین مدل لوستر:

 

بازدید از وب سایت ها و صفحات مرتبط:

در اولین قدم، وب سایت ها و صفحات مربوط به لوستر و طراحی منزل را نگاه کنید. امروزه بسیاری از صفحات اینترنتی یا اینستاگرامی تصاویر لوسترها و سبک های تزئین خانه را نمایش می دهند. به آن ها سر بزنید و از میان جدیدترین مدل لوسترهایی که می بینید، مدل هایی را که بیشتر می پسندید و برای سبک خانه شما بهتر است انتخاب کنید.

 

توجه به رنگ بندی و سبک فضا:

یک لوستر باید مثل سبک محیط شما خاص باشد. مواد و سایر اجزای تشکیل دهنده آن مکان را درنظر بگرید و تلاش کنید تا مدلی را که بیشتر با آن سازگاری دارد انتخاب کنید. هنگام خرید یک لوستر هم چنین به هارمونی رنگ های اتاق و فضای خود دقت کنید. رنگ های به کار رفته در محیط نصب لوستر(گرم یا سرد)  و خود لوستر اهمیت بسیاری دارند. اگر از این موارد غفلت کنید، ممکن است زیباترین مدل راهم بخرید اما پس از نصب بفهمید که با محیط شما هم خوانی ندارد و این برایتان دردسرساز شود!

 

دقت در ابعاد لوستر:

انتخاب یک لوستر بزرگ یا کوچک، کاملا وابسته به فضای شما است. برای فضاهای بازتر، بهتر است از مدل های بزرگتر و پرشاخه تر استفاده شود. این اتفاق علاوه بر زیباتر کردن محیط شما، باعث نوردهی بهتر به کل آن مکان می شود و فضای روشن تری خواهید داشت. هم چنین بهتر است برای یک فضای کوچک، از لوسترهای کوچکتر و ظریف تر استفاده کنید. لوسترهای بزرگ در فضایی کوچک محیط را کوچکتر نشان می دهد و احتمالا شمارا مجبور می کند تا اکثر اوقات نیمی ازچراغ هارا خاموش کنید و این عمل چندان زیبا نیست.

 

ارتفاع مناسب:

برای نصب جدیدترین مدل لوستر خود، باید به ارتفاع نصب توجه داشته باشید. این یک قانون ساده است، هر چه سقف بلندتر باشد، لوستر بلندتر است. برای سقف های بلند، لوسترهای آویزدار و چندطبقه می تواند بهتر باشد. در فضاهایی با سقف های کوتاه تر، بهتر است از لوسترهای سقفی استفاده کنید. اینطوری هم فضا کوچتر دیده نمی شود و هم برای افراد مزاحمتی ایجاد نمی کند.

از نظر متخصصان برای آویزان کردن لوستر در بالای میز اتاق ناهار خوری ، بهتر است حدود 80 تا 90 سانتیمتر بالاتر از میز، لوستر نصب شود. برای نصب در ورودی هم ، توصیه می شود که ارتفاع آن کمتر از 2 متر نباشد. در سرویس بهداشتی نیز، باید حداقل یک متر بالاتر از سرویس نصب شود.

توجه به میزان نور مورد نظر:

معمولا اتاق خواب به نور کمتر وملایم تری نیاز دارد و بخش پذیرایی منزل نیازمند نوردهی بالاتر و لوستری با شاخه و چراغ های بیشتر است. پس حتما باید به میزان نور مورد نیاز و محل استفاده از آن لوستر دقت داشته باشید. هم چنین نصب درست و ارتفاع مناسب، در میزان نوردهی یک لوستر تاثیر بسیار زیادی دارد.

 

اجازه بدهید لوستر شما بدرخشد:

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از یک لوستر، زیبایی بخشیدن به محیط است. اگر از لوستری با تزئینات و مدلی خاص استفاده می کنید، اجازه دهید که لوستر مرکز توجه در آن بخش باشد. اگر اینگونه است، از مبلمان خاص یا بزرگ یا سایر وسایل دکوری دیگر در آن قسمت استفاده نکنید و بگذارید لوستر شما به خوبی بدرخشد. پس باتوجه به تصمیمی که در این مورد می گیرید، یک لوستر ساده یا شلوغ تر و با تزئینات بیشتر را انتخاب کنید.

امیدواریم با توجه به این 6 نکته، در انتخاب و خرید جدیترین مدل لوستر موفق باشید. هم چنین برای مشاهده جدیدترین مدل لوستر و قیمت های آن، می توانید به سایت لوستر هوران مراجعه کنید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.