اما نکته مهم دیگر در این رابطه این است که لوستر خودرا ازکجا تهیه کنیم؟ انتخاب یک فروشگاه ملاک هایی دارد که در ادامه آن هارا بیان می کنیم.

 

نکات مهم در انتخاب یک فروشگاه لوستر خوب:

 

کیفیت بالا:

 

کیفیت تقریبا درهرمحصولی حرف اول را می‌زند. اگر یک لوستر با کیفیت می خواهید باید به فروشگاهی مراجعه کنید که از کیفیت محصولات آن مطمئن باشید. لوسترهایی با کیفیت پایین علاوه بر ایجاد اختلال در روشنایی منزل یا محیط کار شما، مدام دچار اشکال می شوند ونیاز به تعمیر دارند. اگر دوست ندارید هرروز روی یک چهارپایه مشغول تعمیر لوستر خود باشید، در همان ابتدا از کیفیت محصولات فروشگاه اطمینان پیدا کنید.

 

تنوع محصولات:

 

معمولا خانم ها و آقایانی که به دنبال خرید جدیدترین مدل لوستر مناسب هستند، دوست دارند تا از میان تعدادزیادی چراغ آویز، لوستر محبوب خودرا انتخاب کنند. اگر به مغازه یا فروشگاهی بروید که تنوع محصول آن کم باشد، احتمالا مجبور به خرید یکی از همان موارد می شوید و حتی ممکن است مدت کمی بعد، با دیدن محصولات متنوع در فروشگاه های بزرگ ومطرح، از خرید خود پشیمان شوید. پس اگر به دنبال یک خرید مطمئن هستید، از فروشگاه های بزرگ با محصولات متنوع خرید کنید.

 

به روز بودن محصولات:

 

توجه به مد و به روزبودن محصولات یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب یک فروشگاه خوب است. تصور اینکه لوستری را بخرید و مدتی بعد مشابه آنرا درخانه یکی از اقوام خود مشاهده کنید که البته زمان خرید آن هم به مدت ها قبل بازمی گرد، اصا خوشایند نیست! پس توجه داشته باشید محصولاتی که در فروشگاه موردنظر شما ارائه می شوند، همگی جدید و به روز باشند.

 

قیمت مناسب:

 

کیفیت خوب، جدید بودن و تنوع بالا معمولا سه ملاکی هستند که باوجود آن ها معیار قیمت مناسب نادیده گرفته می شود. باتوجه به شرایط اقتصادی، انتخاب یک لوستر خاص و باکیفیت که قیمت مناسبی هم داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. تنوع قیمت در محصولات یکی دیگر از نکاتی است که حتما باید به آن توجه داشت. با توجه به چنین شرایطی، شما باهروضعیت اقتصادی می توانید یک لوستر عالی و منحصر به فرد داشته باشید؛ آن هم باتوجه به میزان بودجه ای که برای این خرید درنظر گرفته اید.

 

خدمات محصول و پشتیبانی:

 

احتمالا تاکنون طعم تلخ پشتیبانی نامطلوب از یک محصول را چشیده اید! کم نیستند مراکزی که پس اتمام خرید مشتری، هیچ گونه مسئولیتی در قبال اجناس خود برعهده نمی گیرند و از زیربار مسئولیت خود شانه خالی می کنند. فروشگاه هایی هم هستند که درزمان پاسخگویی به مشکلات، طوری عمل می کنند که شما از ادامه ی  طی کردن فرآیند و گرفتن خدمات منصرف می شوید. بنابراین در هنگام خرید، حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که خدمات و پشتیبانی آن ها از محصول، تنها تا درب خروجی فروشگاه نباشد! پذیرفتن انتقادات و پیشنهادات و توجه به آن ملاک دیگری است که یک فروشگاه خوب به آن نیاز دارد.

 

فروشگاه آنلاین:

وجود یک سایت اینترنتی برای یک فروشگاه مزیتی است که انتخاب و تصمیم گیری را برای شما آسانتر می کند. اگر فروشگاه شما یک سایت خوب داشته باشد، می توانید به راحتی و بدون کمترین مشکلی به آن مراجعه کنید؛ خدمات، محصولات و قیمت هارا ببینید و به خوبی آن هارا باهم مقایسه کنید. چنین خصوصیتی به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان بهترین تصمیم را بگیرید.

 

چطور چنین فروشگاهی پیدا کنیم؟

 

صنایع روشنایی هوران با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و تولید لوستر و آویزهای دکوراتیو در سطح کشور، بااستفاده از بهترین مواد اولیه و تولید به روزترین محصولات با تنوعی بالا، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. هوران با ارائه ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش درپی ایجاد آرامش در زمان خرید و پس از آن برای مشتریان است. ما همیشه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما جهت رفع هرگونه مشکلی هستیم. تنها کافی است با ما در ارتباط باشید:

با ما در ارتباط باشید

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.