استفاده از دیوارکوب برای قسمت ورودی:

استفاده از دیوارکوب ها در فضای ورودی منازل می تواند جلوه ی خاصی به این بخش بدهد. می توانید از انواع دیوارکوب های تزئینی برای زیباکردن قسمت ورودی استفاده کنید. استفاده از دیوارکوب ها در قسمت ورودی، به شما این فرصت را می دهد تا از همان بدو ورود میهمانان خودرا غافلگیر کنید و خاص تر به نظر برسید.

دیوارکوب

استفاده از دیوارکوب در فضای نشیمن:

دیوارکوب ها می توانند در بخش های مختلف نشیمن استفاده شوند. برای این کار تنها باید یک دیوار را انتخاب کنید و با یک دیوارکوب خوب آن را تزئین کنید. فضای گسترده نشیمن این امکان را به شما می دهد که با ایجاد تغییر در یک یا دو بخش از دیوار آن، فضای خودرا خاص تر کنید.

 

نصب دیوارکوب در آشپزخانه:

در فضای آشپزخانه منازل خودهم می توانید از دیوارکوب استفاده کنید. اگرفضای آشپزخانه شما بزرگ است، این کار می تواند یک تنوع خوب در آن باشد. برای تزئین این محیط، معمولا دیوارکوب ها در فضای دیوار بین کابینت ها استفاده می شود. می توانید با این کارمحیط آشپزخانه خودرا خاص تر کنید و با چنین تغییری، فضای آشپرخانه خودرا که ساعات زیادی از روز را در آن می گذرانید، دلنشین تر کنید.

 

نصب چراغ دیوارکوب در اتاق خواب:

یکی دیگر از موارد استفاده این وسیله های تزئینی، فضای اتاق خواب شما است. دیوارکوب های چراغ دار می توانند با نور ملایم خود، فضای اتاق خواب شمارا آرام تر و رویایی تر کنند. معمولا نصب دیوارکوب ها در فضای اتاق خواب، در دیوار پشت تخت خواب انجام می شود. اما می توانید باتوجه به سبک اتاق خواب و شیوه چینش کمد و دراور، آن را روی دیوارهای دیگر نیز نصب کنید.

 

چراغ دیوارکوب

دیوارکوب در فضای اتاق کودک:

استفاده درست از چراغ دیوارکوب در فضای اتاق کودک می تواند نقش زیادی در زیبایی و خاص تر کردن آن داشته باشد. برای این کار، حتما از دیوارکوب هایی متناسب با سن فرزند خود استفاده کنید. حتی می توانید در این مورد از دیوارکوب های فانتزی موجود در بازار هم استفاده کنید تا به جای شلوغ کردن دیوارهای اتاق کودک خود با انواع وسایل مختلف، آن را خاص و متفاوت کنید.

 

هوران به عنوان تولیدی لوستر و چراغ های تزئینی، با ارائه جدیدترین مدل لوستر و آباژور جدید و چراغ های دیوارکوب، می تواند در زیبا و نورانی تر شدن محیط خانه ومحل کار به شما کمک کند.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.